فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری قاتل قاتل فراری پس از گذشت هفت ماه از وقوع جرم در این شهرستان خبر داد.

دستگیری قاتل فراری پس از هفت ماه در چابهاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع قتل مردی ۴۲ ساله با شلیک گلوله در یکی از مناطق شهرستان چابهار  و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل یا قاتلان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و اشراف اطلاعاتی، کاراگاهان پلیس بعد از چند ماه مخفیگاه قاتل که جوانی ۲۱ ساله و دارای چندین فقره سابقه کیفری می‌باشد را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ کیخا مقدم با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس، صراحتا به قتل این جوان اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان سخنان خود افزود: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با پلیس بوده است.

انتهای پیام/ع

دستگیری قاتل فراری در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار