فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگيری افرادی كه با تيراندازی در يكی ازخيابان های شهر اصفهان موجب رعب و وحشت مردم شده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسن ياردوستی در اين رابطه گفت: در پی اعلام مركز فوریت‌های پليسی 110 مبنی بر نزاع و درگيری در يكی از خیابان‌های شهر اصفهان همراه با تيراندازی تيم گشت فوریت‌های پليسی كلانتری منطقه بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به اينكه اين حادثه دو روز گذشته اتفاق افتاده بود، افزود: ماموران هنگامی كه به محل اعزام شدند مشاهده كردند سه تير با اسلحه شكاری به فردی اصابت كرده كه به شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شد و با توجه به حساسيت موضوع كه باعث ايجاد رعب و وحشت در بين مردم شده بود بررسی موضوع به صورت ويژه و خاص در دستور كار ماموران انتظامی اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصريح كرد: ماموران موفق شدند هر سه ضارب را شناسايی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی سه عمليات جداگانه در مخفيگاهشان دستگير كنند. افراد دستگير شده هنگامی كه با مستندات پليس روبرو شدند به بزه انتسابی اعتراف و انگيزه خود را خصومت قبلی با مضروب اعلام كردند.

ياردوستی با اشاره به اينكه هر سه متهم تحويل مراجع قضائي شدند تصریح كرد: شهر اصفهان جولانگاه مخلان و برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه نيست و پليس با هر گونه قانون شكنی برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

 

انتهای پیام/م

 

دستگيری عاملان تيراندازی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار