مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از طرح‌های بوم گردی در کهگیلویه و بویراحمد حمایت و استقبال می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توانمندی و ظرفیت استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه بوم‌گردی  اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه بوم‌گردی شرایط بسیار خوبی دارد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شرایط برای متقاضیان بوم‌گردی در استان فراهم است و تسهیلاتی تا سقف 100 میلیون تومان توسط صندوق کارآفرینی امید و بیش از یکصد میلیون تومان توسط صندوق توسعه ملی پرداخت می‌شود.

باقری، رشد گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را در توسعه بوم‌گردی در این استان دانست و افزود: خوشبختانه با حمایت از متقاضیان بوم‌گردی تاکنون چند واحد بوم‌گردی در استان افتتاح شده است.

وی بیان کرد: روستاهای که ظرفیت گردشگری خوبی دارند به عنوان محور گردشگری در کارگروه گردشگری استان مطرح و کار مطالعاتی این مناطق انجام خواهد گرفت و به زودی با ارائه تسهیلات مورد نیاز به متقاضیان بوم‌گردی در این مناطق راه‌اندازی می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

رشد گردشگری کهگیلویه و بویراحمدبا توسعه بوم‌گردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.