احمد رضایی گفت:لیگ برتر کشتی با شکست فرنگی کاران قمی برابر بیمه رازی رقم خورد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛احمد رضایی،دبیر هیئت کشتی قم ،گفت: از هفته دوم دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه الف تیم‌های شهدای مدافع حرم قم در دیداری از این مسابقات در سالن شهدای هفتم تیر تهران برابر تیم قدرتمند بیمه رازی نتیجه را واگذار کرد که البته با توجه به حضور فرنگی کاران درجه یک در تیم بیمه رازی چندان غیر منتظره نبود.

وی افزود: در این مسابقه که سه‌شنبه شب در تهران برگزار شد، فرنگی کاران ۲ تیم در ۸ وزن برابر هم به میدان رفتند که در نهایت تیم بیمه رازی تهران در هر ۸ مسابقه برابر تیم شهدای مدافع حرم قم به پیروزی رسید و ۸ بر صفر نماینده قم را شکست داد.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: در این مسابقه در وزن ۵۹ کیلوگرم علیرضا نجاتی از قم برابر سامان عبدولی از بیمه رازی قرار گرفت و ۸ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در وزن ۶۶ کیلوگرم امید قادری از قم نتوانست از سد علی ارسلان از بیمه رازی عبور کند و ۹ بر ۳ شکست خورد.

رضایی بیان داشت: در دسته ۷۱ کیلوگرم بهرام افشار نیک از تیم شهدای مدافع حرم قم برابر برومند اصلان از تیم بیمه رازی تهران روی تشک رفت اما ۴ بر صفر نتیجه را به حریف خود باخت و سپس هادی علیزاده پورنیا در دسته ۷۵ کیلوگرم در دیدار برابر رسول گرمسیری از بیمه رازی بهترین فرصت قم برای کسب یک برد در این مسابقه را از دست داد و ۷ بر ۵ شکست خورد.

وی عنوان کرد: محمدرضا رضایی کشتی گیر قمی در وزن ۸۰ کیلوگرم در مسابقه برابر یوسف قادریان از بیمه رازی قرار گرفت و ۱۱ بر ۲ به حریف خود باخت و در وزن ۸۵ کیلوگرم حسین نوری از تیم بیمه رازی تهران ۳ بر صفر برابر علی قیطاسی از شهدای مدافع حرم قم صاحب برتری شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: در وزن ۹۸ کیلوگرم علی اکبر حیدری نتوانست در دیدار برابر سید مصطفی صالحی زاده ۸ بر صفر عرض اندام کند و ۸ بر صفر شکست خورد و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم محمد جواد جمالی از قم در مسابقه برابر شهاب قوره جیلی از بیمه رازی بازنده شد تا تیم شهدای مدافع حرم قم در این بازی موفق به کسب پیروزی نشود.

انتهای پیام/ح

شکست فرنگی کاران قم برابر بیمه رازی در لیگ برتر کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.