مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با بیان اینکه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان به سپید‌دشتی‌ها ارائه می‌شود گفت: سومین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی در منطقه محروم شهرستان سپیددشت برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرگرد عبدالوحید ملک آرا مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان  گفت: سومین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان شانزدهم شهریورماه ماه به نام شهید علاء جعفرزاده در شهرستان سپیددشت به مدت یک روز برپا می‌شود.


وی افزود: برای برپایی این بیمارستان اکیپی شامل ۷ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۴ پزشک عمومی و ۲ دندان‌پزشک به همراه ۴۵ نفر کادر پزشکی و پشتیبانی همراه با گروه جهادی دانشجویی برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام می‌شوند.


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به مردم پنج روز قبل از برپایی توسط گروه جهادی دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی شهید ولیان انجام می‌شود، عنوان کرد: با برپایی این بیمارستان به حداقل یک هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت روستا‌های تابع منطقه خدمات مستقیم ارائه می‌شود.


وی با اشاره به خدمات ارائه شده تصریح کرد: علاوه بر خدمات پزشکی، خدمات دندانپزشکی نیز به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.


ملک آرا بابیان اینکه با استفاده از مجرب‌ترین پزشک رادیولوژیست استان خدمات سونوگرافی به مردم ارائه می‌شود گفت: مراجعه‌کنندگانی که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر در مراکز استان داشته باشند با هماهنگی‌های انجام گرفته به‌طور رایگان خدمات مورد نظر را دریافت می‌کنند.


انتهای پیام/م

خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان به سپید‌دشتی‌ها ارائه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.