مدیر عامل بانک توسعه و تعاون کشور از افتتاح 25 طرح تعاونی از طریق این بانک در هفته تعاون در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه و تعاون کشور در همایش اشتغال و تعاون در گرمسار گفت : بانک توسعه تعاون حدود 400 شعبه در سراسر کشور دارد که از این تعداد 370 شعبه در شهرستان‌ها است و این نشان‌دهنده عملکرد و خدمت رسانی مناسب بانک توسعه تعاون در کشور است.

 

وی با بیان اینکه حدود 97 هزار تعاونی فعال در سراسر کشور وجود دارد ادامه داد: بانک توسعه تعاون با هدف ارائه خدمت به تعاونی‌ها فعال شده و از این رو حدود 70 درصد تسهیلات این بانک به تعاونی‌ها اعطا می‌شود.

 

مدیر عامل بانک توسعه و تعاون کشور در خصوص دریافت تسهیلات ازدواج گفت : به‌منظور کاهش صف متقاضیان و زوج‌های جوان متقاضی وام، بانک توسعه تعاون نیز به‌عنوان یکی از بانک های عامل ارائه تسهیلات ازدواج انتخاب شده است.

 

وی اضافه کرد: تا کنون بانک توسعه تعاون حدود 42 میلیارد تومان تسهیلات در این زمینه پرداخت کرده و تا دو ماه آینده حدود 21 میلیارد تومان دیگر نیز پرداخت خواهد شد.

 

مهدیان با اشاره به اقدامات خوب این بانک در استان سمنان تصریح کرد: صف انتطار متقاصیان تسهیلات ازدواج در استان سمنان هفت نفر است.

 

مهدیان همچنین از افتتاح 25 طرح تعاونی از طریق این بانک در هفته تعاون در سراسر کشور خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح‌ها حدود هزارو 100 اشتغالزایی در کشور ایجاد می شود.


انتهای پیام / ه


افتتاح طرح تعاونی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار