مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از افتتاح هشت تعاونی در این استان در هفته تعاون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، اسماعیل غنیان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت : این هشت تعاونی با اعتبار 68 میلیارد 245 میلیون ریال فعال شده است که 30 میلیارد و 245 میلیون ریال از محل سرمایه گذاری و 38 میلیارد ریال اعطای تسهیلات بوده است‌.


وی افزود : این تعاونی ها در بخش صنایع دستی، مسکن، خدمات، باغداری، زراعت در نقاط مختلف استان سمنان به بهره برداری می رسد‌.


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان به فعالیت 151 هزار تعاونی در استان اشاره کرد و گفت: 16 هزار و 600 نفر در این تعاونی ها مشغول به کار هستند که سهم یک درصدی از شاغلان کل تعاونی های کشور دارند.


وی با اشار به این که در دولت یازدهم فعالیت 257 تعاونی در استان سمنان تشکیل و منجر به اشتغال سه هزار و 304 نفر شد تصریح  کرد: با به بهره برداری از 88 تعاونی در دولت یازدهم در این استان برای یک هزار و 308 نفر اشتغال ایجاد شد.


غنیان با اشاره به اینکه افزایش 400 درصدی آموزش‌ها و افزایش بازرسان باعث کاهش 12 درصدی حوادث کار در استان سمنان در سال 95 شد، از آغاز به کار 17 طرح روستا‌تعاون در سطح کشور همزمان با هفته تعاون به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان خبر داد.


انتهای پیام / ه


افتتاح تعاونی در استان سمنان‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار