مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت : در سال 96 برای تشکیل 18 تعاونی در محدوده روستایی استان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در نشست طرح روستا تعاون ضمن تبریک دهه کرامت گفت: طرح "روستا تعاون" در راستای حفظ جمعیت روستانشین در سراسر مناطق روستایی سمنان باید اجرا شود و این مهم ظرفیت ویژه‌ای را در بخش برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند.

 

وی با بیان مراحل اجرای این طرح و تشکیل تعاونی در روستاها تصریح کرد: در سال 96 برای تشکیل 18 تعاونی در محدوده روستایی استان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بیان کرد: جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و رونق تولید و اشتغال در سطح روستاهای استان سمنان از اهداف مهم این طرح به شمار می‌رود.

 

وی با تأکید بر لزوم حمایت دستگاه‌های اجرایی از این طرح اذعان کرد: دستگاه‌های اجرایی و ارائه خدمات دولتی به روستاها نقش ویژه‌ای در توسعه و گسترش این طرح در سراسر استان سمنان دارد.

 

غنیان با اشاره به ظرفیت ویژه اشتغال در پروژه‌های اقتصادی استان سمنان بیان کرد: این استان برای ایجاد 10 هزار و 573 شغل در سال 96 هدف‌گذاری کرده است و با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به این پروژه‌ها می‌توان به اهداف عالی در این حوزه دست‌یابیم.

 

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار یکی از اهداف و اولویت‌های ما در حوزه اقتصاد مقاومتی است که دراین‌باره اجرای پروژه‌هایی که میزان اشتغال‌زایی بالاتر و زمان کوتاه‌تری برای بازدهی دارند در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان روستاها را مرکز تولید و اشتغال دانست و گفت: توسعه و گسترش ظرفیت‌های موجود در روستاها یکی از مهم‌ترین اهداف دولت برای ایجاد اشتغال و رونق تولید است.


انتهای پیام / ه


هدف گزاری برای ایجاد 10 هزار و 573 شغل در سال 96 در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار