مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از نصب نصب تجهیزات جدید به منظور افزایش ضریب پایداری شبکه برق در پاییز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: در حال نصب تجهیزات جدید در شبکه برق اهواز به منظور افزایش ضریب پایداری و امنیت شبکه است تا در فصل پاییز و آغاز بارندگی‌ها شاهد قطعی برق ناخواسته نباشیم.
وی اظهار داشت: خاموشی‌هایی که در ساعات‌ ابتدایی صبح در برخی از مناطق شهر اهواز اعمال می‌شود به دلیل نصب تجهیزات جدید در راستای ارتقای پایداری شبکه است.
کریمی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق اهواز اقدام به نصب کلیدهای جداساز و تجهیزات جدید در شبکه کرده است تا پیش از آغاز فصل پاییز و بارندگی‌ها در خوزستان ضریب پایداری و امنیت شبکه برق به شدت افزایش پیدا کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اذعان داشت: عملیات نصب تجهیزات جدید در شبکه برق شهر اهواز در حال حاضر آغاز شده است و تا پیش از اولین بارندگی در شهر اهواز ادامه خواهد داشت. اقدامات انجام گرفته در راستای افزایش امنیت و پایداری شبکه است تا شاهد خاموشی برق ناخواسته در مناطق اهواز نباشیم.
وی افزود: همچنین درختان و شاخ و برگی که وارد شبکه می‌شوند بنابر آیین‌نامه‌های موجود جهت افزایش ایمنی شبکه و جلوگیری از قطعی برق نسبت به قطع آن‌ها اقدام می‌شود.
انتهای پیام/گ

نصب تجهیزات جدید برای جلوگیری از قطع برق در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.