به منظور پايداري شبکه برق در تابستان سال جاري و افزايش ظرفيت شبکه و کيفيت ولتاژ، تعداد 27 دستگاه ترانسفورماتور در سطح بخش‌هايي از منطقه شمال شرق اهواز مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدير امور برق منطقه 5 شرکت توزيع نيروي برق اهوازگفت: با برنامه‌ ريزي‌هاي انجام‌شده در راستاي پايداري شبکه برق در تابستان سال جاري و پس از انجام ظرفيت سنجي و شناسايي مناطق ثقل بار و همچنين به منظور واگذاري انشعاب جديد به متقاضيان برق در بخش‌هايي از اين اداره، نسبت به طراحي و جانمايي ايجاد پست جديد هوايي اقدامات اساسي  انجام شد.

شعاع عبداوي افزود: در اين عمليات تعداد 27 دستگاه ترانسفورماتور جديد در مناطقي همچون زيتون کارمندي، ملي راه، کوي ملت، زرگان، زويه، شهرک ملي حفاري و کوي عابدي نصب شده که با اين اقدام مهم ميزان کيفيت ولتاژ و ضريب امنيت و پايداري شبکه به ميزان قابل توجهي بالا رفت.

وي  جلب رضايت مشترکين برق را سرلوحه کار اين اداره دانست و تصريح کرد: تامين برق مردم در مناطق اهواز نيازمند نصب ترانسفورماتورو تجهيزات مي‌باشد که اين مهم با تلاش پرسنل سختکوش مهندسي و عملياتي اين شرکت و درراستاي رضايتمندي مصرف‌کنندگان همواره صورت مي‌پذيرد که ما اميدوار هستيم بتوانيم درتابستان  بهترين خدمات را به مردم ارائه کنيم.

مدير امور برق منطقه 5 شرکت توزيع نيروي برق اهواز عنوان کرد: اين طرح به منظور تقويت ولتاژ برق بخش‌هايي از منطقه شمال شرق اهواز، با اعتبار بيش از 8 ميليارد ريال و از محل منابع
مالي داخلي تأمين و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.