شرکت توزیع نیروی برق اهواز در اطلاعیه ای از مشترکان خواست در فصل گرما به منظور پایداری شبکه برق در مصرف این نعمت صرفه جویی کنند.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خواستار صرفه جویی در مصرف برقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، در این اطلاعیه آمده است؛ به منظور پایداری شبکه برق با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص تداوم افزایش دمای هوا در روزهای آینده، خواهشمند است با رعایت مدیریت مصرف برق و استفاده به هنگام و ضروری و توجه به موارد زیر کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان را در این خدمت حیاتی و مهم یاری فرمایید.

بر این اساس استفاده از انرژی برق به صورت صحیح و قانونی و استفاده نکردن غیر مجاز از آن درساعت های اوج مصرف برق از ساعت 13 تا 17 ، 19 تا 23 شب از به کار بردن وسایل غیر ضروری پر مصرف مانند جاروبرقی، ماشین لباسشویی، اتو، سشوار، کولرهای اضافی وغیره خودداری کنید.

همچنین استفاده از لامپ کم مصرف و حذف لامپ های رشته ای استفاده کرده و روشن گذاشتن وسایل الکتریکی غیر ضروری مانند کولر، لامپ وغیره هنگام ترک کردن منزل یا محل کار خودداری نموده تا در مصرف بهینه از برق و انرژی کمک موثری باشیم .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.