مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از بهره مندشدن ده هزار خانوار شهر بروات و روستاهای بم از نعمت گاز در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به شهر بروات و روستاهای همجوار بم که مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، ائمه جمعه بم و بروات، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند، محمدعلی‌ ودیعتی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه در شهر بروات 7 هزار خانوار و در روستاهای همجوار بم 3 هزار خانوار از گاز بهره‌مند خواهند شد، گفت:در قالب این پروژه 177 کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف و پنج کیلومتر خط فشار متوسط با هزینه 145 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت ملی گاز ایران اجرا شده است.
وی افزود: در مجموع در شهر بروات و روستاها 5 هزار و 500 انشعاب نصب می‌شود که تاکنون بیش از یک‌هزار و 600 انعشاب نصب شده است.
ودیعتی با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای خواجه‌عسکر و توابع، شهر نرماشیر و روستاهای تابعه و شهر فهرج و روستاهای شهرستان در حال کار است،‌ از تلاش برای تکمیل آن ها تا پایان سال سخن گفت.
همزمان با این پروژه عملیات گازرسانی به شهر قلعه‌گنج و 139 روستای استان آغاز و گازرسانی به شهر دهج و روستاها جمعاً با اعتبار 125 میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.
انتهای پیام/ی

گاز رسانی به شهرستان بم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار