فرماندار جیرفت گفت: ۱۳۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،احمد امینی روش فرماندار جیرفت امروز بمناسبت آغاز هفته دولت در آئین ادای احترام به مقام شامخ شهدا و میثاق با آرمانهای این شهیدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت افزود: ۱۳۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد که در نوع خود بی نظیر است.

امینی روش افزود: ابتدای کار دولت با اعتبار ۹ میلیارد شروع کردیم امروز اعتبار به ۲۰۰ میلیارد افزایش یافته است که نشان از توانمندی و اقتدار و چابکی دولت در خدمت رسانی به مردم است.

وی با یادآوری رشادتها و ایثار شهیدان گفت: آزادی، امنیت، آسایش و اقتدار امروز ایران به برکت خون شهیدانی است که در گلزار شهدا آرمیده اند. وامروز به برکت خون شهیدان جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و امنیت به عنوان لنگرگاه منطقه اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیده است.و در خصوص هدف از حضور در گلزار شهدا گفت: امروز همگی یکبار دیگر برای عهد و میثاق با شهدا آماده ایم و در راستای صیانت از آرمان های حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم و شهیدان لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

فرماندار جیرفت گفت: به برکت خون شهیدان و تلاش های همه دولتمردان در ادوار مختلف از ابتدای نظام جمهوری اسلامی تا هم اکنون کارها و خدمات بسیار ارزشمندی در سطح کشور، استان و شهرستان انجام شده است که این خدمات به هیچ وج قابل قیاس با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

احمد امینی روش بیان کرد: در ادوار گذشته در حوزه خدمات رسانی به روستاها موفقیت‌های بسیار زیادی به دست آمده است که نشان از درایت و مدیریت و تلاش دست اندرکاران نظام دارد که به خوبی در سایه وفاق، وحدت و همدلی انجام وظیفه کرده اند.

امینی روش به اهمیت وحدت و همدلی اشاره کرد و گفت: در کنار قبور مطهر شهدا صراحتاً اعلام می کنم وفاق، وحدت و همدلی که امروز در بین نماینده دولت، نماینده مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه، دستگاههای قضائی، اجرائی و همه نهادهای دولتی در شهرستان جیرفت برقرار است پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بی نظیر است.

وی گفت: نگاه این دولت از ابتدای کار تاکنون توجه به زیرساخت هایی بوده است که بتواند باعث تحول جنوب کرمان و شهرستان جیرفت شود. و با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای شهرستان جیرفت گفت: برای بهره برداری بیشتر از تمامی ظرفیتها و پتانسیل های منطقه بایستی توجه ویژه ای به زیرساخت ها شود.

وی تاکید کرد: شکل گیری زنجیره صادرات محصولات کشاورزی از طریق مرز زمینی در این دولت انجام شده است و افزود: امروز شاهد تکمیل شدن یکی پس از دیگری زیرساخت های جیرفت هستیم و هر روز که می گذرد شاهد تحول و دگرگونی در سطح شهرستان هستیم.

وی با بیان لزوم توجه به مسائل امنیتی گفت: توجه به مسائل امنیتی در اولویت کارهاست، انسجام بین نیروهای انتظامی، بسیج، اداره اطلاعات، قرارگاهها و فرمانداری باعث شکل گیری یک امنیت پایدار در منطقه شده است.

فرماندار جیرفت در ادامه افزود: لذا این امنیت پایدار زمینه حضور و فعالیت بخش خصوصی در منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان را فراهم آورده است تا بخش خصوصی بتواند تحولات عظیمی را بوجود آورد.

احمد امینی روش در مورد راههای دست یافتن به شهرستانی ایده آل گفت: بهترین دستمایه انسجام، وحدت، همدلی و تلاش شبانه روزی است که باید سرلوحه کارها قرار گیرد.و ضمن تشکر از خدمات تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادوار مختلف تصریح کرد: نمایندگان گذشته همگی تلاش کرده اند اما امروز شاهد تلاش ها و زحمات بی وقفه نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی هستیم بطور مثال دومین و سومین سفر کابینه دولت یازدهم به شهرستان جیرفت، پروژه گازرسانی، راه آهن با تلاشها و پیگیریهای شبانه روزی ایشان محقق شد که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ضمن تشکر و اشاره به نقش اصحاب رسانه در آگاهی رساندن اشاره کرد و افزود: اصحاب رسانه نقش اساسی و کلیدی در برجسته کردن خدمات دولتها و نظام جمهوری اسلامی را همواره داشته و یار و یاور بودند.

انتهای پیام/ی

 136 طرح عمرانی در جیرفت افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار