در این خبر اختلاف سنی زوج ها در هنگام طلاق را در قالب اینفوگرافیک برای شما عزیزان آماده کرده ایم که دیدن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر ساله شاهد ارائه آماری کلی از وضعیت طلاق در کشور هستیم. این آمارها در نگاه اولیه بیانگر افزایش طلاق در کشور است. اما این که دلایل طلاق چیست و اختلاف سنی زوجین در زمان طلاق چه قدر است، در کنار نگاهی به آمار گروه های سنی که دارای بیشترین میزان ازدواج و طلاق هستند، می تواند جهت پیشگیری از ادامه یافتن روند افزایشی طلاق مؤثر باشد.

گفتنی است؛ چیزی حدود 10.93 درصد زوج هایی که طلاق می گیرند، اختلاف سنی شان، صفر است؛ 8.93درصد از زوج ها هم در زمان طلاق، 4 سال اختلاف سنی دارند (یعنی مرد از زن، چهار سال بزرگ تر است).

جالب است بدانید که در 1.45 درصد از طلاق ها، زن از مرد 3 سال بزرگ تر است! همچنین در 15.24 درصد از طلاق ها، زوج از زوجه بیش از یازده سال بزرگتر است یا اینکه بیش از چهار سال کوچکتر!

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اختلاف سنی زوج ها در هنگام طلاق را در قالب اینفوگرافیک مشاهده نمایید.

 //

انتهای پیام/

تاثیر فاصله سنی زوجین در امکان طلاق + اینفوگرافیک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجرد 30 ساله
۲۳:۱۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
ممنون از راهنمایی ملت!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
با شانزده سال اختلاف???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
به نام خدا
خب این درصد باید در مقایسه با نسبت ازدواجهایی که زنان از مردان بزرگتر هستند به کل ازدواج ها باشد یا به عبارت دیگر اگر اینگونه ازدواج ها درصد کمی از همه ازدواج ها را شامل شود کاملا طبیعی است درصد ناچیزی از طلاق ها را نیز شامل شود
Germany
رسول
۱۷:۰۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
این آمار حقیقت را روشن نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
طبق این آمار طلاق در این صورت که زن بزرگتر باشه خیلی پایین هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
ای وای چرااااااا
Iran (Islamic Republic of)
مجرد 30 ساله
۱۵:۰۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
سلام من میخوام با یه دختر ازدوج کنم که حداقل 14 سال ازم کوچیکتره دختر دوره فامیلمونه خیلی هم زیبا و معصومه به من هم میدونم بله میگه. چی کار کنم برم خواستگاریش یا نه؟! من نزدیک 30 سالمه اون نزدیک 14 الی 16سالشه یکم زود قهر میکنه هنوز کامل پخته هم نشده میترسم ولی خیلی دوستش دارم البته اونم فکر کنم منو میخواد چون راداراش و توجهاتش قشنگ کار میکنه وقتی منو میبینه!! تو دو دلی موندم هنوز ازدواج نکردم میترسم اخرش به شکست بیانجامه!!!!
-
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
چجوری.......