انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ، ضمن تبریک 11شهریور روز ملی صنعت چاپ به اهالی و دست اندر کاران این صنعت، بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیانیه پیشکسوتان صنعت چاپ به مناسبت روز ملی این صنعت منتشر شدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ؛ انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ و اتحادیه های بزرگ صنعت چاپ ضمن تبریک 11 شهریور روز ملی صنعت چاپ به اهالی و دست اندر کاران این صنعت بیانیه ای به شرح زیر منتشر کردند:

بسم‌ الله‌الرحمن‌الرحیم

11 شهریور یادآور صنعتی است که طلایه دار توسعه هنر، فرهنگ واقتصاد است. این روز یاد آور تلاش مستمر و مداوم جمع بزرگی از رادمردان این مرز پرگُهر است.

بی تردید تعیین یک روز از سال برای صنعت چاپ بزنگاه و مجالی است، برای تبادل افكار، شناخت مشكلات و بررسی راهكار جهت رسیدن به «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» با تکیه بر توان هنرمندان صنعتگر داخلی.

مطمئنا یازدهم شهریور ماه هر سال باید سمبلی بزرگ برای ارج نهادن به تلاش‌های انجام شده دویست سال طلایه داری مردان و زنان پرتلاش و کم‌توقع صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران باشد.

لذا روز ملی صنعت چاپ تنها دستمایه‌ای برای تفكر در این زمینه، تعامل عقاید و فكرسازی برای رسیدن به جهش این صنعت و متعاقباً توسعه و پیشرفت اقتصاد و توسعه پایدار صادرات غیر نفتی است.

از این رو لازم است كه مسئولان و تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان در تقویت تمام تشكل‌ها تلاش مضاعفی صورت دهند تا با مشاركت و همدلی راهكارهای منطقی و قابل اجرا شناسایی شوند و با برنامه‌ریزی شایسته‌تر نسبت به دستیابی به اهداف بیش از پیش امیدوار و موفق بود.

انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ و اتحادیه های بزرگ صنعت چاپ کشور، یازدهم شهریور روز ملی صنعت چاپ را به كلیه صنعتگران، فعالان اقتصادی، كارآفرینان و صادركنندگان عرصه پهناور صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران تبریک عرض می‌ نمایند.


 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار