الهیاری گفت:لازمه اجرای مناسب طرح کارورزی این است که فارغ التحصیلان دانشگاهی بخواهند در این طرح شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛غلامحسین الهیاری ،عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی استان قم،گفت: با اشاره به افزایش صادرات کشورمان به قطر،تاجران ایرانی طی ماه‌های اخیر عملکرد خوبی را در بازار این کشور داشتند و کالاهای کشورمان در بخش مواد غذایی در بازار قطر جا باز کرده است، همچنین روند مثبتی را در زمینه صادرات کالاهای ایرانی به روسیه شاهد هستیم.

وی ادامه داد: کمک به بخش صنعت موجب می‌شود که آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه کاهش پیدا کند و تعداد زندانیان کمتر شود.

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان قم گفت: دولت باید برای اجرای طرح کارورزی کمک بیشتری کند و اجرای این طرح به نفع کارفرمایان هم است.

الهیاری افزود: اگر پیگیری‌های لازم برای اجرای مناسب طرح کارورزی انجام شود، این طرح خوب است، اما لازمه اجرای مناسب طرح کارورزی این است که فارغ التحصیلان دانشگاهی بخواهند در این طرح شرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید برای اجرای طرح کارورزی کمک بیشتری کند، کمک هزینه ای که به شرکت کنندگان در این طرح پرداخت می‌شود، مبلغ ناچیزی است، زمانی که یک فارغ التحصیل دانشگاهی وارد یک واحد صنعتی می‌شود و در قالب طرح کارورزی کار یاد می‌گیرد، کارفرما هم تمایل به نگه داشتن او پس از پایان طرح را دارد و اجرای طرح کارورزی به نفع کارفرمایان هم است.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح کارورزی به نفع کارفرمایان است/روند مطلوب در صادرات کالا به روسیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار