وزیر راه و شهرسازی طی لوح سپاس جداگانه، از رییس کل دادگستری استان کرمان و دادستان مرکز کرمان به جهت اقدامات موثر در زمینه مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی وپدیده زمین خواری پایدار قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سفر یکروزه به استان کرمان، در جلسه ستاد استانی بازآفرینی شهری استان کرمان با اهداء لوح سپاس، از نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان به جهت اقدامات موثر در زمینه مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی وپدیده زمین خواری قدردانی کرد.
متن لوح به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای یدالله موحد

رییس کل محترم دادگستری استان کرمان

باسلام و احترام

اهتمام ستودنی وعزم راسخ جنابعالی در مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی وپدیده زمین خواری نقش مهم وموثری در حفظ وصیانت از حقوق بیت المال در استان کرمان به همراه داشته است.

براین اساس لازم می دانم از زحمات خالصانه و تلاش های قابل تحسین تان در راستای تحقق این مهم صمیمانه تقدیر وتشکر نموده وبه پاس قدردانی این لوح سپاس تقدیم حضورتان می گردد.

امید است با تداوم همکاری وهم افزایی در مبارزه پایدار با مفاسد اقتصادی شاهد تامین بستر امن تر برای سرمایه گذاری و فعالیت های سالم اقتصادی در جهت افزایش تولید واشتغال در سال "اقتصاد مقاومتی،تولید واشتغال"باشیم.

عباس آخوندی

وزیر راه و شهرسازی

انتهای پیام/ی

تقدیر وزیر از دادگستری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.