استاندار کرمان از دادگستری کرمان خواست هرچه سریع تر کمیته ای در دفاع از حقوق سرمایه گذاران در مناطق اقتصادی راه اندازی کند.

دادگستری کمیته دفاع ازسرمایه گذاری  درمناطق اقتصادی را راه اندازی کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در دیدار با رئیس دادگستری استان کرمان با اشاره حبس شدن بسیاری از پروژه‌ها توسط سودجویان گفت: تعیین و تکلیف کاروانسرای وکیل شهر کرمان از سوی دستگاه قضای استان، جای قدردانی دارد و به راستی این اقدام در تاریخ میراث فرهنگی استان کرمان ثبت و ضبط خواهد شد.

وی مبارزه با حاشیه‌نشینی را یکی از اقدامات شاخص دولت تدبیر و امید در استان کرمان دانست.

استاندار کرمان افزود : با حمایت دستگاه قضائی و تعامل شورای تأمین استان بیش از 1هزار و800 هکتار از اراضی تصرف شده در شهر کرمان رفع تصرف شد.

رزم حسینی اظهار کرد: استمرار  روند مبارزه با حاشیه نشینی موجب شد تا رشد حاشیه‌نشینی در سطح استان متوقف شده و به صفر برسد.

وی از شهیدان باهنر و رجایی به‌عنوان دولتمردانی نام برد که یادگار یک فرهنگ انقلابی و مکتبی بودندو یادآور شد: این شهدا درمرحله ای از زمان مسئولیت پذیرفتند که نظام مقدس جمهوری اسلامی نوپا  و جدر مرحله وانه زدن بوده واز سوی دشمنان تهدید می‌شد.

رزم‌حسینی با تأکید بر این‌که استمرار الگوی اقتصاد مقاومتی که هم‌اکنون در مناطق هشتگانه استان کرمان در حال اجراست، می‌تواند گام‌های خوبی را برای ایجاد اشتغال‌های خرد فراهم نماید، خاطرنشان کرد: مجموع 75 هزار میلیارد تومان تفاهم نامه منعقد شده در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی در استان کرمان، تاکنون بیش از 41 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که قابل رصد و بررسی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مناطق اقتصادی استان از سوی معین‌های اقتصاد مقاومتی، افزود: انتظار می‌رود از سوی رئیس کل دادگستری استان ابلاغیه‌ای مبنی بر راه‌اندازی کمیته ویژه دفاع از حقوق سرمایه‌گذاران در مناطق اقتصادی استان کرمان صادر شود.

استاندار کرمان با اشاره به این‌که برخی پروژه‌ها در سطح استان کرمان با کندی پیش می‌روند، از رئیس کل دادگستری خواست تا مسئولان این پروژه‌ها از سوی دستگاه قضایی استان احضار شده و هدایت شوند تا پروژه‌ها طبق برنامه زمانبندی و با سرعت بیشتر پیش روند.

انتهای پیام/ح

انتظارات استاندار کرمان از دادگستری در دفاع از سرمایه گذاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.