هیئتی از مجلس نمایندگان آمریکا به ریاست رئیس کمیته امور خارجه این مجلس، در سفر به سئول با رئیس‌جمهور کره جنوبی دیدار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا، هیئتی از مجلس نمایندگان آمریکا به ریاست اد رویس، رئیس کمیته امور خارجه این مجلس، در سفر به سئول با رئیس جمهور کره جنوبی دیدار کرد.

 اد رویس، رئیس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا، در راس هیئتی دو حزبی از آمریکا با «مون جائه این»، رئیس جمهور کره جنوبی، در «کاخ آبی» (مقر ریاست جمهوری کره جنوبی) دیدار کرد. این هیئت در روز‌های آینده با مقامات بلندپایه دولتی و بخش خصوصی کره جنوبی درباره امنیت ملی، تجارت و توسعه تجارت گفتگو می‌کند.

دیدار هیئتی از مجلس نمایندگان آمریکا با مون جائه این در سئول

رویس پس از این نشست گفت: «دیدار با رئیس جمهور کره جنوبی در این زمان مهم اقدام خوبی بود. آمریکا دوست بزرگی در کره جنوبی دارد و مشارکت مستمر ما امری مهم برای صلح و ثبات در شبه جزیره کره است. درحالیکه تهدید‌های کیم جونگ اون افزایش می‌یابد ما باید ارتباطات دو کشور از جمله در زمینه تجارت را که فرصت‌های شغلی خوبی را برای آمریکایی‌ها و شهروندان کره جنوبی فراهم می‌کند، تقویت کنیم.»

تد یوهو، رئیس کمیته فرعی آسیا و اقیانوس آرام از حزب جمهوری‌خواه، آمی برا، معاون عضو بلندپایه کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا از حزب دموکرات، برد شنیدر، نماینده ایلینوی از حزب دموکرات، و جنیفر گونزالس کولون، نماینده جمهوری‌خواهان از پورتوریکو، در این سفر رویس را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ 

سفر هیئتی از مجلس نمایندگان آمریکا به ریاست اد رویس به سئول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار