عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صنعت و معدن با حضور در جلسه این کمیسیون برنامه چهار ماهه خود را برای نمایندگان تشریح کرد.

شریعتمداری برنامه چهار ماهه آینده وزارت صنعت را در کمیسیون تشریح کردحجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: شریعتمداری وزیر صنعت و معدن در جلسه امروز  عصر حضور یافت.

وی ادامه داد: وزیر صنعت در این نشست گزارشی را با توجه به اولویت‌های کاری این وزارتخانه طی چهار ماه آینده به نمایندگان ارائه کرد و در ادامه برنامه‌های میان مدت و بلند مدت خود را نیز تشریح کرد.

نماینده مردم سنقر تأکید کرد: نگاه وزیر این بود که باید در حوزه معدن به دلیل آن که طی چهار سال گذشته مغفول مانده تلاش‌های بسیاری شود.

حسینی‌کیا همچنین اظهار داشت: شریعتمداری در این جلسه اعلام کرد صنعت تاکنون وضعیت مناسبی در کشور نداشته و باید بتوان جهش مناسبی در این حوزه ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: جهت دهی منابع بانکی و بیمه یکی از مشکلاتی است که باید برای آن به دنبال راهکار بود که وزیر صنعت هم بر روی این مسائل تأکید داشت.

انتهای پیام/

حضور وزیر صنعت در کمیسیون صنایع مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار