كشف محموله 633 كيلويی ترياك در جنوب شرق كشور

جانشين فرمانده انتظامی استان كرمان از کشف 633 کیلوكرم ترياك در درگيری با سوداگران مرگ طی عملیات مشترکی با پلیس سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ ناصر فرشيد، گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، در يك عمليات مشترك اطلاعاتی بين پليس سمنان و كرمان، يك باند قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق كشور شناسايی شد.
وی افزود:در همين رابطه، تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان قلعه گنج و استان سمنان، اعضای اين باند را كه قصد انتقال مواد افیونی از شرق كشور را داشتند، شناسایی کردند.
جانشين فرمانده انتظامی استان کرمان بيان كرد: پس از رصد اطلاعاتی، مسير تردد اعضای این باند در مرز سيستان و بلوچستان به سمت جنوب كرمان مشخص و اقدامات پليس شهرستان قلعه گنج برای انهدام اين باند به مرحله اجرا در آمد.
وی اظهار داشت: قاچاقچيان به محض ورود به ايست و بازرسی پليس، بدون توجه به ايست ماموران اقدام به تيراندازی كرده و قصد متواری شدن از منطقه را داشتند كه با عكس العمل ضربتی پليس مواجه شدند.
اين مقام انتظامی بيان داشت:در اين عمليات یک قاچاقچی دستگير و633کیلو 590گرم تریاک كشف و دو دستگاه خودرو نيز توقيف شد و تلاش برای دستگيری ساير اعضاء اين باند ادامه دارد.
سرهنگ فرشيد ضمن تقدير و تشكر از همكاری اطلاعاتی پليس استان سمنان و عملكرد خوب و به موقع پليس قلعه گنج گفت : پليس با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات قاچاقچیان و باند های مسلح و بزرگ مواد مخدر اجازه نخواهد داد که این افراد فرصت طلب و سودجو به اهداف پلید خود برسند و برخورد پلیس با آن ها، قاطع و محکم خواهد بود.
انتهای پیام/ی

كشف محموله 633 كيلويی ترياك در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار