رئیس‌جمهور سوریه گفت ماهیت توطئه‌ علیه امت عربی همواره بر نهادینه کردن مفاهیم نابودی و شکست ایده مقاومت استوار است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، روز یکشنبه اعلام کرد حضور جوانان مقاومت عربی عامل اصلی پویایی و زنده بودن امت عربی و اسلامی است.

او در نشستی دوستانه با گروهی از جوانان که نمایندگانی از سازمان‌ها و جریان‌های سیاسی فعال در کشور‌های عربی، گفت: «ماهیت توطئه‌ای که علیه امت عربی ما از چندین دهه پیش طراحی می شود، همواره بر نهادینه کردن مفاهیم تسلیم و شکست و نابودی ایده مقاومت استوار بوده است.»

رئیس جمهور سوریه خطاب به حاضران افزود: امروز حضور جوانانی مانند شما جوانان مقاوم عربی دلیلی بر پویایی و زنده بودن امت عربی و برهان آشکاری بر شکست توطئه دشمنان است. این شکست‌ها تا زمانی که شعله مقاومت در دل و جان جوانان عرب روشن باشد، ادامه خواهد یافت.

اسد اظهار کرد: وظیفه و مسئولیت شما (جوانان عرب) امروز در مقابل این چالش‌ها این است که تدبیر کنید و راهکار‌هایی برای تغییر وضع موجود و ساخت آینده بیابید و این تغییر، فعالیت حقیقی جوانان در عرصه میدانی را می‌طلبد و این تغییر از طریق منزوی بودن و با التماس و خواهش محقق نمی‌شود. شما باید این گفتمان و مبحث را به کشور‌ها و سازمان‌های خود منتقل و آن را پویا کنید؛ زیرا این گفتمان پایه اصلی هر تحولی و مبنای قدرت شما جوانان است.

انتهای پیام/

اسد ماهیت توطئه‌ علیه امت عربی را بر نهادینه کردن مفهوم شکست ایده مقاومت استوار دانست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار