هیئت رئیسه سازمان لیگ فدراسیون والیبال تسویه حساب باشگاه‌ها با بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون را به عنوان شرط حضور در قرعه کشی لیگ برتر سال 96 اعلام کرد.

لیگ برتر والیبال؛ تسویه حساب شرط حضور در قرعه‌کشیبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه 16 مهرماه امسال با حضور 12 تیم آغاز می‌شود.

نخستین جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ والیبال برای هر چه بهتر برگزار شدن این رقابت‌ها، ساعت 10 امروز(یکشنبه) در سازمان لیگ با حضور اعضا برگزار و موارد ذیل تصویب شد:

1- تیم‌ها برای شرکت در قرعه کشی باید تسویه حساب کامل با بازیکنان و کادر فنی و فدراسیون را انجام داده باشند و در غیر اینصورت در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد. (با تصویب تمام اعضا حاضر در جلسه با 8 رای موافق)

2- وایت کارت (2 سهمیه) سال های گذشته حذف و در صورت شرکت نکردن یکی از دوازده تیم حاضر در لیگ، چنانچه تیم دیگری داوطلب شرکت در لیگ برتر باشد با پیشنهاد ریاست فدراسیون موضوع به هیات رئیسه سازمان لیگ ارجاع و در صورت تصویب در هیات رئیسه سازمان لیگ قابل اجرا خواهد بود.(با تصویب تمام اعضا حاضر در جلسه با 8 رای موافق)

3- تعداد – سهم تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر 12 تیم است که استان تهران چهار تیم و استان های دیگر دو تیم می‌باشد. ( 8 رای موافق)

4- حداکثر تا پایان اردیبهشت هرسال بازیکنان و کادر فنی با باشگاه‌های خود تسویه کنند. همچنین شاکیان از باشگاه ها تا 31 خرداد حق شکایت از باشگاه به سازمان لیگ را دارند و پس از این مهلت هیچگونه شکایتی مورد قبول نخواهد بود.( با 8 رای موافق)

5- در مورد بازیکنان صغر سنی تصویب شد: چنانچه بازیکن برای اولین بار با شناسنامه توضیح دار و بدون سابقه قبلی برای شرکت در مسابقات حضور یافت، ملاک شرکت در مسابقه، شناسنامه جدید باشد.

انتهای پیام/

 

آغاز لیگ برتر والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار