مدیرعامل باشگاه بانك سرمایه گفت: احتمال این وجود دارد كه تیم بانوان بانك سرمایه تحت عنوانی دیگر و با تیمی جوان‌تر در بخش بانوان فعالیت كند.

احمد سعادتمند در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری جلسه شورای لیگ، اظهار داشت: مباحثی در جلسه شورای لیگ مطرح شد كه در راستای افزایش پویایی لیگ برتر سی‌ویكم بود.

وی افزود: آیین نامه لیگ نیاز به برخی تغییرات دارد. ایراداتی سال گذشته به لیگ وارد بود كه می‌توان با تصویب برخی قوانین  و برخی تغییرات این ایرادات را در فصل آتی رفع كرد و لیگی بدون ایراد را برگزار كرد. یك سری ریزه‌كاری‌ها وجود دارد كه با رفع آن شرایط ایده‌ال خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه بانك سرمایه كه تیمش فصل گذشته را با قهرمانی به پایان برده بود، اظهار داشت: تیم ما در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا كه در ویتنام برگزار شده بود قهرمان شد و سهمیه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان را بدست آورد. همین امسال هم به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان كه در لهستان برگزار می‌شود اعزام می‌شویم. این مسابقات آذرماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجایی كه تیم ما در حال حاضر علاوه بر اینكه نماینده ایران نماینده قاره آسیا نیز هست، سیاست ما این خواهد بود كه تیمی خوب و ایده‌آل و منسجم را راهی لهستان كنیم.

سعادتمند درباره این موضوع كه برخی‌ها مدعی هستند تیم بانك سرمایه اكثر ملی‌پوشان را در تركیبش دارد، گفت: این ادعای درستی نیست تیم ما هم مانند خیلی دیگر از تیم‌های لیگ 4 تا 5 بازیكن ملی‌پوش دارد و این طبیعی است تیمی كه قرار است در مسابقاتی با سطح قهرمانی جهان حضور پیدا كند ، بازیكنان بزرگ و مهره‌های ارزشمندی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه بانك سرمایه درباره سیاست این باشگاه در بخش تیم‌داری بانوان، در فصل آینده گفت: تیم بانوان ما در فصل گذشته لیگ برتر كه اولین سال حضورش نیز بود به عنوان قهرمانی دست پیدا كرد. به همین دلیل تصمیم ما این است كه امسال هم تیم‌داری كنیم. اما احتمال این وجود دارد كه تیم ما تحت عنوانی دیگر در بخش بانوان فعالیت كند. البته تصمیم براین است كه سطح سنی را پایین آورده و بیشتر بازیكنان جوان را جذب كنیم.

انتهای پیام/

مدیرعامل بانك سرمایه از برخی تحولات در تیمداری بانوانش می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار