رئیس پلیس شهرستان گناوه گفت: ۳۰۵ کیسه و قوطی پودر نیروزا و بیش از ۲۰ هزار و ۸۰۰ عدد قرص به ارزش ۳ میلیارد ریال در گناوه کشف شد.

محموله ۳ میلیارد ریالی انواع مواد نیروزا قاچاق در گناوه کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ داریوش مردانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گناوه مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت برنامه‌های پلیس گناوه دانست و اظهار داشت:با اجتماعی شدن مبارزه با قاچاق در گناوه، تعامل و مشارکت مردم در این عرصه افزایش یافته که موفقیت‌های قابل توجهی در پی داشته است. 

وی، کاهش جرایم در گناوه را مورد اشاره قرار داد و  تصریح کرد: به سبب رصد شبانه‌روزی تخلفات و جرایم با اشرافیت پلیس، فضای گناوه برای قاچاقچیان نامساعد و ناامن است.

سرهنگ مردانی از کشف محموله مواد نیروزا قاچاق در گناوه خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گناوه با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگه‌داری محموله مواد نیروزا قاچاق در گناوه شدند.

رئیس پلیس گناوه با اشاره  کشف این محموله قاچاق خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل یاد شده بازرسی به عمل آمد و مقادیر زیادی انواع پودر نیروزا از قبیل 305 عدد کیسه و قوطی پودر نیروزا و بیش از 20 هزار و 800 عدد قرص کشف شد.

وی، با بیان اینکه  طبق نظر کارشناس مربوطه، این محموله سه میلیارد ریال ارزش مالی دارد، افزود: در همین راستا متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.