فرمانده انتظامي شهرستان گناوه از کشف 15 فقره سرقت طلاجات منزل و دستگیری سارق خبر داد.

کشف 15 فقره سرقت طلاجات منزل و دستگیری سارق در گناوه
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ داريوش مرداني اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح شناسایی سارقان سرقت های زنجیره ای منازل و طلاجات طی یک ماه گذشته اقدام به تحقیقات میدانی با گشت های نامحسوس و کنترل افراد مشکوک در محله های حساس کردند.

وی گفت: ماموران حین گشت زنی به فردی ناشناس که با خودرو سمند در محله بسیجیان تردد داشت مشکوک شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی او را دستگیر و مورد بازرسی قرار دادند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان گناوه اظهار داشت: در بازرسی از خودرو این شخص مقادیری طلاجات از دریچه کولرکشف و برای بررسی و تحقیقات بیشتر متهم در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی بيان داشت: متهم " م . ش " 34 ساله اهل و ساکن یکی از استان های همجوار در اعترافات خود اظهار داشت: به صورت انفرادی اقدام به سرقت در سطح شهر گناوه می کرد و شب قبل از دستگیری از منزلی در محله مال خلیفه ای مقادیری طلاجات سرقت کرده است.  
این مقام مسئول تصریح کرد: سارق ابتدا منازل خالی از سکنه را شناسایی کرده سپس در ساعات کم تردد وارد منزل شده و اقدام به سرقت وسایل با ارزش از قبیل طلاجات می کرد.
 
سرهنگ داريوش مرداني: پس تکمیل تحقیقات وسایل و طلاجات کشف شده به مالباختگان عودت شد و متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.