فرمانده انتظامی گناوه گفت: در مدت چهار ماه نخست امسال 91 درصد از جرایم به وقوع پیوسته در این شهرستان ازجمله سرقت کشف شده است.

کشف 91 درصدی جرایم در گناوهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ داریوش مردانی روز دوشنبه در جمع فعالان اجتماعی این شهرستان افزود: در این مدت درمجموع 327 فقره سرقت در این شهرستان انجام که معادل 275 فقره آن کشف شده است.

وی اظهارکرد: در زمینه جرائم خشن دراین مدت تنها یک فقره قتل انجام که با همت و همکاری دستگاههای امنیتی و قضایی و انتظامی کشف شد و آدم ربایی و زورگیری نیز وجود نداشته است.

وی به بیان آمار سن جرایم و تعداد دستگیرشدگان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در رده سنی 15 تا 24 سال 39 نفر، 25 تا 39 سال 312 نفر و 40 سال به بالا 51 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گناوه افزود: بیشترین سرقت ها در این شهرستان مربوط به موتورسیکلت و داخل خودروها بوده است.

وی به برنامه های پیشگیرانه آسیب های اجتماعی این فرماندهی اشاره کرد و گفت: دراین ارتباط برنامه های آموزش های همگانی در سطح مدارس، ادارات و حسینیه ها باحضور کارشناسان برگزار و بروشورهایی دراین زمینه در منازل توزیع شد.

مردانی، از مردم گناوه خواست باتوجه به اینکه حضور اتباع افغان در این منطقه ممنوع است از دادن کار و دیگر امور به آنان بجد پرهیز کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه نیز گفت: برپایی این نشست نشاندهنده تعامل و ارتباط خوب دوجانبه مسئولان با مردم است.

حسین امیری افزود: در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی تنها نباید توقع و انتظار از مسئولان مربوطه داشته و همه اقشار باید همکاری کنند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.