رئیس پلیس شهرستان گناوه گفت: ماموران انتظامی با توقیف یک دستگاه خودرو سواری زانتیا یک محموله عینک آفتابی قاچاق به ارزش یک‌ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

محموله ۱.۲ میلیارد ریالی عینک قاچاق در گناوه کشف شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ داریوش مردانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در گناوه با تاکید بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا اظهار داشت: رصد پلیس در گناوه شبانه‌روزی است و هر نوع کالای خارجی و وارداتی بدون پروانه گمرکی معتبر، قاچاق محسوب و توقیف می‌شود.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم با پلیس در شهرستان گناوه در برخورد با قاچاق ستودنی است خاطر نشان کرد: موفقیت پلیس در شهرستان گناوه با مشارکت همگانی مردم با نیروی انتظامی محقق شده که از تعامل مردم قدردانی می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان گناوه از کشف قاچاق کالا در گناوه خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس، حین گشت زنی در شهر گناوه به یک دستگاه خودرو سواری زانتیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

مردانی از کشف محموله عینک آفتابی قاچاق خبر داد و افزود: ماموران پس از توقیف و بازرسی از خودرو تعداد دو هزار و 800 عینک آفتابی در مارک‌های مختلف که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بود کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و محموله برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی گناوه منتقل شد تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله توقیفی یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس شهرستان گناوه، وضعیت امنیت این شهرستان را بسیار مطلوب دانست و گفت: امنیت در شهرستان گناوه مطلوب و پایدار است که در این راستا در 4 ماه نخست امسال جرایم به ویژه جرایم خشن کاهش قابل توجهی یافته است.

انتهای پییام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.