فرماندار شهرستان داراب گفت: به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۸۷ پروژه در این شهرستان آغاز خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  علی‌رضا قاسمپور گفت: اعتبار طرح‌هایی که در هفته دولت افتتاح شده یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، بیش از ۸۵ میلیارد تومان است.

قاسمپور گفت: در هفته دولت بدون در نظر گرفتن طرح‌های آبرسانی، تعداد ۷۷ پروژه افتتاح می‌شود که ۴ پروژه آن مربوط به بخش خصوصی است.

او اضافه کرد: اعتبار پروژه‌های دولتی که افتتاح شده یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، ۷۷۱ هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال و رقم ریالی ۴ پروژه بخش خصوصی ۸۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

قاسمپور خاطرنشان کرد: در این هفته بدون احتساب اعتبار هزینه شده در پروژه آبرسانی، بیش از ۸۵ میلیارد تومان و با احتساب پروژه آبرسانی ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه یا پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان داراب با انتقاد از برخی گردانندگان کانال‌های تلگرامی گفت: مدیریت برخی کانال‌ها که معلوم نیست و حتی خودشان هم جرأت و جسارت ابراز وجود هم ندارند تا بگویند ما این کانال را اداره می‌کنیم، اما مرتب به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند؛ این‌ها باید خودشان را معرفی و مستندات ادعا‌های خود را ارائه کنند.

فرماندار شهرستان داراب با قبول اینکه روند اجرایی برخی پروژه‌ها کند است، گفت: همه پروژه‌های شهرستان جز پتروشیمی، فعال، اما روند بعضی از پروژه‌ها کند است.

قاسمپور همچنین با اشاره به شروع رسمی شورای پنجم و انتخاب شهردار جدید داراب گفت: شهر داراب نیازمند تحولاتی جدید و تاثیرگذار و این تحولات نیازمند مدیریت و کار جهادی و بسیجی است.

انتهای پیام/ب

بهره برداری از پروژه های داراب در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار