مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهرگفت: در راستای توسعه طرح‌های گازرسانی به روستاهای استان بوشهر، برای اجرای عملیات شبکه گازرسانی به ۴۳ روستا ۲۷۲ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،غلامعباس حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های گازرسانی به روستا‌های استان بوشهر افزایش یافته است اظهار داشت: ۱۰۴ روستای استان بوشهر تا سال ۹۲ دارای شبکه گازرسانی بودند که هم‌اکنون تعداد روستا‌های دارای شبکه گاز استان از مرز ۳۵۰ روستا گذشته است.

وی، از افزایش سه برابری روستا‌های گازدار استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: بیش از ۱۳ خوشه گازرسانی در استان بوشهر شامل گازرسانی به ۲۴۰ روستا طراحی شده بود که با بهره برداری کامل آن‌ها تا پایان امسال، ضریب نفوذ گاز روستایی استان به ۹۵ درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه همزمان با هفته دولت عملیات گازرسانی به ۴۳ روستای استان بوشهر آغاز شده است تصریح کرد:در راستای توسعه طرح‌های گازرسانی به روستا‌های استان بوشهر، برای اجرای عملیات شبکه گازرسانی به ۴۳ روستا ۲۷۲ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

حسینی با اشاره به اینکه روند گازرسانی به روستا‌ها تسریع یافته است افزود: بهره گیری از منابع قانونی بودجه از جمله بند ق. تبصره ۲ قانون بودجه و ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید، این امکان را فراهم آورده تا روند گازرسانی به روستا‌ها تسریع یابد، به نحوی که در حال حاضر بخش عمده‌ای از جمعیت روستایی استان قادر به استفاده از نعمت الهی گاز می‌باشند.

وی بیان کرد: با افتتاح طرح‌های گازرسانی روستایی همزمان با هفته دولت، افزون بر ۵ هزار و ۷۰۰ خانوار به جمع مشترکان گاز استان بوشهر اضافه می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای ۳۲۵ کیلومتر شبکه گازرسانی به روستا‌های استان بوشهر خبرداد و گفت: این روستا‌ها در شهرستان‌های جم، دی، دشتی، تنگستان، دشتستان و گناوه قرار دارد و با وصل شبکه گاز آن‌ها، آمار روستا‌های گازداراستان به ۳۵۸ روستا افزایش می‌یابد.

حسینی از افزایش ضریب نفوذ گاز به روستا‌های استان بوشهر خبرداد و گفت:با بهره برداری از ۴۳ طرح گازرسانی به روستا‌های استان بوشهر تا پایان امسال، ضریب نفوذ گاز روستایی استان به ۹۵ درصد می‌رسد.

انتهای پیام/پ

اختصاص بودجه میلیاردی برای گازرسانی به روستاهای بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.