سوتی تیم‌کوک آیفون 8 را لو داد + عکس

جدیدترین تصویر منتشره از مدیرعامل اپل به طور اتفاقی جزئیاتی از آیفون 8 را لو داد.

سوتی تیم‌کوک آیفون 8 را لو داد + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی  عکسی از" تیم کوک "مدیرعامل شرکت اپل در یکی از شرکت های تولید کننده لوازم جانبی و قطعات اپل منتشر شده است، که در نگاه اول شاید چندان اهمیتی نداشته باشد اما نکته ای که در این عکس از چشم کاربران و سایت های فناوری دورنماند، برآمدگی جیب "تیم کوک" بود.

با مشاهده جیب مدیرعامل اپل، شیء کشیده ای مشاهده می‌شود که به نظر می رسد پرچم دار جدید این شرکت یعنی آیفون 8 باشد. این گمانه زنی از آنجا نشأت می‌گیرد که گفته شده آیفون 8 قرار است با صفحه نمایش کشیده و نسبت تصویر 18 به 9 عرضه شود.

یک سایت فناوری با انتشار این عکس، ابعاد شی موجود در جیب تیم کوک را محاسبه و آن را 156 در 74 میلی متر اعلام کرده است. لازم به ذکر است که آیفون 7 دارای ابعاد 138.3 در 67.1 میلی‌متر و آیفون 7 پلاس، 158.2 در 77.9 میلی‌متر است.

اگر گمانه زنی ها درباره گوشی موجود در جیب مدیرعامل اپل درست باشد، آیفون 8 با آیفون 7 تفاوت بسیاری زیادی خواهد داشت. البته فاصله چندانی تا معرفی رسمی پرچم دار جدید اپل نمانده و طبق اخبار منتشر شده قرار است مراسم معرفی 12 سپتامبر یعنی 21 شهریور انجام گیرد.

سوتی تیم‌کوک آیفون 8 را لو داد + عکس

سوتی تیم‌کوک آیفون 8 را لو داد + عکس

انتهای پیام/

مدیرعامل اپل جزئیاتی از آیفون 8 را لو داد

برچسب ها: آیفون 8 ، اپل ، تیم کوک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۳:۳۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
ای وای من..
آخرین اخبار