معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان از اعلام نتایج نقل و انتقالات درون استانی فرهنگیان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حمیدرضا دعاگویی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سه هزار 310 فرهنگی استان کرمان متقاضی نقل و انتقال بوده اند که با انتقال 831 نفر موافقت شده است.
وی افزود: متقاضیان می توانند با کد و رمز دریافتی ارایه شده هنگام ثبت نام با ورود به سامانه نقل و انتقالات به نشانی اینترنتی kerman.enteghalat.com از نتیجه نقل و انتقال خود مطلع شوند.
دعاگویی تصریح کرد: متقاضیان تجدید نظر در روند نقل و انتقال خود می توانند از روز یکم شهریور به مدت یک هفته در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان استان نسبت به درخواست تجدید نظر در نقل و انتقال خود اقدام کنند.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی رسیدگی به شکایات مردمی آموزش و پرورش به نشانی shekayat.medu.ir گفت: افرادی که هرگونه شکایت نسبت به نقل و انتقالات دارند از مراجعه حضوری به ادارات آموزش و پرورش خودداری و شکایات خود را در این سامانه ثبت کنند.
دعاگویی یادآور شد: به شکایات و درخواست های حضوری و کاغذی خارج از این سامانه پاسخ داده نمی شود.
انتهای پیام/ی

نقل و انتقالات فرهنگیان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.