نفرات برتر مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن استان اردبیل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: با برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف، در نهایت نفرات برتر در بخش برادران و خواهران توانستند به مرحله کشوری راه یابند.

وی گفت: در رشته قرائت تحقیق در بخش برادران مهدی صلاحی، پیمان کاظمی و محمد اسمعیلی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته ترتیل نیز بهنام رحمانی، بهزاد صادق زاده و یاسر حسین پور مقام‌های اول تا سوم این رشته را کسب کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه در این بخش در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز یاسر جاهد، حمیدپارسایی و ولی شجاعی نفرات اول تا سوم شدند، تصریح کرد: در رشته حفظ 20 جزء نیز سجاد بدیرخانی و رامین رستمی به ترتیب اول و دوم شدند.

قیامی گفت:در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم سید تقی موسوی اول، اباصلت عیوضی و سعیدعزیزی به رتبه‌های دوم و سوم اکتفا‌ کردند و در رشته حفظ پنج جزء حمیدرضا اسمعیل زاده، عبداله فرد وسجاد حقیقی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در رشته دعاخوانی قاسم هاشمی، سعید کرمی و احد حاجی‌زاده به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند، اظهار کرد: در رشته اذان نیز مهدی آداک اول و مهدی کفاش نیا و عسگر ولایی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد:‌ در بخش خواهران نیز در رشته قرائت تحقیق هاله فیروزی و حمیده کوهی مقام‌های اول و دوم را ازآن خود کردند، در رشته ترتیل مهناز جبارزاده مقام اول را کسب کرد و در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم زهرا فخیمی و رقیه علیزاده اول و دوم شدند. 

قیامی با اشاره به اینکه در رشته حفظ پنج جزء فاطمه محمدیان، مینا معصومی و زهرا فتح‌اله‌زاده مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند افزود: در رشته حفظ 20 جزء فاطمه قربانی اول و معصومه عزیزی و رقیه موسی‌زاده دوم و سوم شدند و فاطمه اردوی نیاری در رشته حفظ کل به مقام اول رسید و در رشته دعاخوانی نیز لیلا محمدی و صغری شیخی حائز رتبه های اول و دوم این رشته شدند.

 

انتهای پیام/ع

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.