۶۰ درصد دانش‌آموزان استان اردبیل در دوره ابتدایی مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در افتتاحیه دوره آموزشی هنرجویان امور زراعی سراسر کشور که در مجموعه رفاهی و آموزشی خانه معلم اردبیل برگزار شد اظهار داشت: برگزاری دوره آموزشی ظرفیت و توان آموزشی و مدیریتی استان را ارتقا می‌بخشد که بایستی از برگزاری چنین دوره‌های آموزشی برای انتقال تجربیات مفید و سازنده نهایت استفاده را بکنیم.

وی با بیان اینکه مبنای فعالیت های آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است، گفت: یکی از محوری‌ترین سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه در ادبیات مدیریت بهبود مستمر در تمامی حوزه‌ها مورد تاکید است  تصریح کرد: ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی به عنوان یکی از برنامه‌های استراتژیک مورد تاکید دولت تدبیر و امید و وزارت آموزش و پرورش است.

ناصری با اشاره به شعار سال تحصیلی 96-95 در استان اردبیل که ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی با نوآوری و مدیریت مشارکتی بوده است  افزود: در سایه برنامه‌ریزی بر مبنای شعار سال تحصیلی، شاهد نتایج مطلوب و موفقیت‌های چشمگیر در حوزه آموزشی و پرورشی بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه 60 درصد دانش‌آموزان استان در دوره ابتدایی مشغول به تحصیل هستند، گفت: استان اردبیل دارای یک هزار و 750 روستا است که از این تعداد در یک هزار و 500 روستا فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در حال برگزاری است و یکی از استان‌هایی است که دارای روستاهای پراکنده‌ای است.

 

انتهای پیام/ع

تحصیل دانش‌آموزان استان اردبیل در دوره ابتدایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.