۱۴۲ طرح گازرسانی در هفته دولت در استان فارس بهره برداری می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هوشنگ محمدی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: ۱۴۲ طرح گازرسانی و توسعه شبکه گاز در استان با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۳۷ میلیارد تومان هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.


وی از افتتاح از طرح‌های گازرسانی به ۲ شهر و ۷۶ روستا در استان در هفته دولت امسال خبر داد و افزود: علاوه بر گازرسانی به ۴۶ طرح صنعتی، عملیات گازرسانی به ۱۸ روستا استان فارس نیز به اتمام می‌رسد.


محمدی ادامه داد: با اتمام فرایند‌هایی مانند طراحی و پیمان سپاری، عملیات اجرایی گازرسانی به ۶ شهر و ۴۱۶ روستای دیگر استان فارس نیز در هفته دولت آغاز می‌شود و مطابق برنامه زمان بندی پس از تکمیل پروژه‌ها مردم این مناطق از مزایای گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.


وی اظهار داشت: به همین مناسبت، عملیات اجرایی گاز رسانی به ۶ طرح صنعتی نیز شروع می‌شود.


مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به بهره مندی افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک در این استان از گاز طبیعی گفت: هم اینک ۶۹ درصد مشترکان این شرکت در شهر‌های استان و ۳۱ درصد در روستا‌ها زندگی می‌کنند و از این سوخت پاک بهره‌مند هستند.


محمدی بیان کرد: حاصل عملکرد شرکت گاز استان با اجرای نزدیک به ۳۰ هزارکیلومتر شبکه توزیع، تغذیه و انشعاب و نصب حدود ۷۰۰ هزار علمک گاز در سطح استان است و تاکنون بیش از ۹۸ درصد جامعه شهری و حدود ۶۴ درصد از خانوار‌های روستایی تحت پوشش خدمات گاز رسانی قرار گرفته اند.


وی گفت: با توجه به اینکه برخی روستا‌های استان در مناطق کوهستانی واقع شده و دارای پراکندگی زیادی می‌باشند عملیات گازرسانی به این مناطق به دلیل سخت گذر بودن دارای سختی زیادی است، اما با برنامه ریزی‌های انجام شده و تلاش کارکنان شرکت گاز استان تحولی در این حوزه انجام شده و گازرسانی به نقاط فاقد برخورداری، از شتاب زیادی برخوردار شده است.


محمدی تصریح کرد: هم اینک ۷۱۰ پروژه گازرسانی با اعتباری افزون بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در استان فارس در دست اجراست که بخشی از این طرح‌ها مطابق برنامه در هفته دولت امسال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/ر


بهره برداری از طرح‌های گاز رسانی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار