مدیرکل زندان‌های استان کردستان از پایان یافتن عملیات اجرایی بیش از 20 طرح عمرانی در زندان‌های کردستان خبر داد.

اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های کردستان امروزدر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ گفت:  بیشتر زندان های استان جوابگو نبوده و در همین راستا ساخت و بازسازی مراکز اصلاحی و تربیتی استان نیز ضروری به نظر می‌رسد. 

وی از پایان یافتن عملیات اجرایی بیش از 20 طرح عمرانی در زندان‌های کردستان خبر داد و گفت: این تعداد اقدام عمرانی در طول سال گذشته انجام شده است.

 به گفته ابراهیمی، از سال گذشته تاکنون و در راستای ایجاد فضای مناسب برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های اصلاحی و تربیتی بیش از 5 هزار متر از اماکن زندان‌های استان بازسازی، به‌سازی و یا تغییر کاربری داده شد.

 مدیرکل زندان‌های کردستان در ادامه سخنان خود به احداث بیش از یک‌هزار مترمربع فضای جدید در زندان‌های کردستان اشاره کرد وافزود: این فضاها شامل ایجاد آسایشگاه جدید برای سربازان، ساخت نمازخانه و اماکن فرهنگی و تربیتی، اماکن رفاهی، اماکن آموزشی، احداث بندهای جدید بر اساس استاندارهای روز و غیره است.

ابراهیمی همچنین از در دست اقدام بودن بیش از 15 طرح عمرانی در زندان‌های این استان خبر داد و بیان کرد: از این تعداد، هفت طرح عملیات آن آغاز و تعداد هشت طرح دیگر در مرحله انجام کارهای مطالعاتی است.

انتهای پیام/  م ح

15 طرح عمرانی در زندان‌های استان در دست اقدام است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.