در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی در قرچک با نتیجه تساوی مقابل مقاومت این شهر متوقف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا که موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی در این مسابقات شد، روز گذشته در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر در خارج از خانه به میدان رفت.

شاگردان علیرضا افضل که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات لیگ برتر محسوب می‌شوند، روز گذشته نتوانستند از پس تیم مقاومت قرچک برآیند و با نتیجه مساوی راهی اصفهان شدند.

در پایان تلاش دو تیم این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان برسد تا سه امتیاز حساس این بازی در جیب هیچ‌کدامیک از تیم‌ها نرود و دو تیم امتیازات را تقسیم کنند؛ بدین ترتیب و با کسب این تساوی گیتی‌پسند در همان رده دوم با یک بازی کمتر ایستاد.

تیم فوتسال گیتی‌پسند با یک بازی کمتر 4 امتیاز از تیم صدرنشین مس سونگون عقب است و در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده هم نمی‌تواند در رده اول بایستید؛ این درحالی است که تیم گیتی‌پسند با داشتن بیشترین بازیکن ملی‌پوش و تاثیرگذار یکی از تیم‌های خوب این دوره از لیگ برتر فوتسال محسوب می‌شود.

البته شاگردان افضل در 7 بازی خود تاکنون رنگ شکست را تجربه نکردند و دو تساوی و 5 پیروزی حاصل کار آن‌ها بوده است؛ همچنین این تیم با آمار 24 گل زده در مقابل 14 گل خورده در زمره بهترین خطوط حمله و دفاع قرار دارد.

گیتی‌پسند در هفته بعدی باید به مصاف آتلیه طهران قم در اصفهان برود که امیدوار است بتواند با کسب یک پیروزی خانگی و از دست دادن امتیاز از سوی تیم بالا سری، خود را به جایگاه نخست نزدیک‌تر کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.