دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت:هنوز مقداری فشار روحی و خستگی‌ ناشی از جام باشگاه‌های آسیا که در 20 روز 7 بازی سنگین را انجام دادیم وجود دارد و طبیعی است بچه‌ها از نظر بدنی مشکل داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سپهر محمدی بعد از پیروزی مقابل شهرداری ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و بازیکنان ما در نیمه اول تمرکز لازم را نداشتند و 3 گل روی اشتباهات فردی دریافت کردیم اما خوب به بازی برگشتیم و موفق شدیم 3 امتیاز بازی را به دست آوریم.

وی ادامه داد: یک تیم هستیم و مهم نیست بازیکنان با‌تجربه یا کم‌تجربه در زمین باشند و مهم این است که بازی‌ها را خوب به پایان برسانیم و 3 امتیاز را کسب کنیم؛ نیمه اول تمرکز لازم را نداشتیم و رفته رفته بهتر شدیم و پیروزی را از آن خود کردیم.

سنگربان گیتی‌پسند بیان داشت: هنوز مقداری فشار روحی و خستگی‌ ناشی از جام باشگاه‌های آسیا که در 20 روز 7 بازی سنگین را انجام دادیم وجود داشت و طبیعی است بچه‌ها از نظر بدنی مشکل داشته باشند؛ کم کم خوب می‌شویم و ریکاوری می‌شویم و امیدوار هستم در پایان فصل نتیجه‌ای درخور مردم اصفهان به دست بیاوریم.

 

انتهای پیام/م

 

فشار بازی های جام باشگاه های آسیا روی عملکردمان تاثیر داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار