معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن فارس گفت: ۴ هزار و ۵۵۷ واحد متخلف در استان فارس شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد ابراهیم صداقت معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن فارس با بیان اینکه در ۴ ماهه ابتدایی امسال ۷۷ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی، صنعتی، صنفی، خدماتی و انبار در استان فارس انجام شده است، گفت: در این بازرسی‌ها ۴ هزار و ۵۵۷ واحد متخلف شناسایی شد که ارزش پرونده‌های تخلف آن‌ها ۱۰ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال بوده است.


وی با بیان اینکه از بین این ۷۷ هزار و ۵۰۰ بازرسی حدود ۵۱ هزار بازرسی و تشکیل ۳ هزار پرونده تخلف توسط بازرسان اتاق اصناف انجام شده است، افزود: در چهار ماهه ابتدایی امسال هزار و ۲۴۰ گزارش تخلف توسط مردم به دست بازرسان اتاق اصناف و بازرسان صنعت و معدن رسیده و همه آن‌ها رسیدگی شده است.


صداقت بیان کرد: در نظارت‌های انجام شده ۸ هزار و ۲۰۰ نانوایی در استان فارس مورد بازرسی قرار گرفته است که ۵۰۰ واحد متخلف از نظر کیفی و کمی به تعزیرات معرفی شدند.


وی با بیان اینکه در حوزه قاچاق کالا نیز از واحد‌های مختلف ۴ هزار بازرسی به عمل آمده است که منجر به تشکیل ۴۳ پرونده تخلف به ارزش ۵ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال شده است، اظهار داشت: این میزان تشکیل پرونده نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳۲ درصد رشد داشته است.


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن فارس تصریح کرد: علاوه بر این پرونده‌ها ۱۰ پرونده قاچاق دخانیات به ارزش ۴۵۷ میلیون ریال تشکیل شده و حدود ۲۰۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق در این زمینه کشف شده است.
انتهای پیام/ر


شناسایی واحد‌های متخلف در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار