رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان طرقبه و شاندیز از برگزاری دومین جشن ثبت ملی شیشلیک شاندیز با حضور میهمانان داخلی و بین‌المللی در یازدهم شهریورماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ علی اکبر احمدزاده گفت: با توجه به اینکه سال گذشته مراسم ثبت ملی مهارت پخت شیشلیک در شاندیز برگزار شد امسال نیز یادمان جشن ثبت ملی شیشلیک برگزار می‌شود.


وی افزود:این مراسم با حضور سرکنسولگری‌های فعال در مشهد و عموم مردم با هدف اعتلای گردشگری و صنایع وابسته و معرفی شهرستان شاندیز به عنوان مقصد گردشگری و شیشلیک به عنوان غذای خاص شاندیز برگزار می‌‎شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان طرقبه و شاندیز تصریح کرد:این یادمان با همکاری اتحادیه رستوران داران طرقبه و شاندیز در کی از مجموعه‌های گردشگری شاندیز برگزار می‌شود که اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، موسیقی سنتی و تقدیر از پیشکسوتان فعال در پخت شیشلیک شاندیزاز جمله برنامه هتی این مراسم است.

احمد زاده گفت: همزمان با این یادمان به مدت دو روز رستوران‌هایی که در این مراسم مشارکت دارند برای مردم تخفیف ویژه خواهند داشت ضمن اینکه ۶۰۰ پرس شیشلیک دریکی از خیریه‌های شهرستان شاندیز توزیع می‌شود.

انتهای پیام//ف.ج
 
 
 

توزیع ۶۰۰ پرس شیشلیک در خیریه‌های شهرستان شاندیز همزمان با با هفته گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار