نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه شاهدیم که برق بعضی از سرا‌های محلات در برخی از محلات شهر تهران قطع شده، به همین منظور باید پیگیری‌هایی در این باره انجام شود.

حقوق عده‌ای از شورایاری‌ها پرداخت نشده است/ قطع برق در برخی از سراهای محلاتبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به عملکرد شورایاری منطقه ۱۵، اظهار داشت: در این منطقه فعالیت‌های مختلفی صورت گرفته، اما هنوز گره‌هایی در این منطقه وجود دارد.

وی به محله محروم مسگر آباد در منطقه ۱۵ اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکل این منطقه برنامه ریزی هایی انجام شده، به همین منظور امیدواریم که زودتر مشکلات برطرف شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قطع برق برخی از سرا‌های محلات شهر تهران، افزود: امروزه شاهدیم که برق بعضی از سرا‌های محلات در برخی از محلات شهر تهران قطع شده، به همین منظور باید پیگیری هایی در این باره انجام شود.

طلایی با بیان اینکه حقوق کارکنان برخی از افراد شاغل در سرا‌های محلات پرداخت نشده است، تاکید کرد: در برخی از مناطق نیز حقوق کارکنان پرداخت نشده، به همین منظور درخواست داریم که مدیریت شهری در روز‌های پایانی فعالیت خود نسبت به سرا‌های محلات توجه ویژه و کافی داشته باشند.

وی با بیان اینکه عددهای پرداختی کم و ناچیز است، تصریح کرد: درخواست داریم که شهرداران اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند تا خاطره بدی باقی نماند.

انتهای پیام/

عدم پرداخت حقوق کارکنان سراهای محلات در برخی از مناطق شهر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار