محمد نشاط گفت: تدوین هفت قسمت از «پرواز در ارتفاع صفر» تمام شد و کارهای ویژوال و صداگذاری آن در حال انجام است.

هفت قسمت از تدوین «پرواز در ارتفاع صفر» به پایان رسیدمحمد نشاط تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت تولید «پرواز در ارتفاع صفر» به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تدوین هفت قسمت از این مجموعه تمام شد و کارهای ویژوال و صداگذاری آن در حال انجام است.

وی افزود: این مجموعه در خوشبینانه‌ترین حالت پانزده شهریور آماده می‌شود؛ چرا که بخشی از کارهای آن به شدت حساس و زمان‌بر است.

گفتنی است؛ تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی عبدالحسن برزیده و به تهیه‌کنندگی محمد نشاط 24 آذر سال گذشته تهران کلید خورد. این مجموعه که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس روایت می‌کند، با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی و در هفت قسمت 45 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه و تولید می‌شود که قرار است در هفته دفاع مقدس سال آینده از این شبکه پخش شود.

علی عمرانی، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، حمیدرضا نیکدل، بهاره ریاحی، رضا رادمنش، حدیث تهرانی، مجید جعفری، پیام داداشیان، رضا مسعودی از بازیگران اصلی سریال پرواز در ارتفاع صفر هستند.

 

انتهای پیام/

 

کار فنی سریال پرواز در ارتفاع صفر نیمه شهریور به پایان می‌رسد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.