دو شهروند مشهدی با تلاش آتش نشانان در آتش سوزی منزل مسکونی نجات یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  آتشپاد دوم " مهدی رضایی " معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت:: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر حریق منزل مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی عملیات، آتش نشانان ایستگاه بیستم را به محل حادثه واقع در خیابان بنی هاشم اعزام کرد.
 
نجات دو شهروند در آتش سوزی منزل مسکونی
وی با اشاره به اینکه این آتش سوزی از قسمت آشپزخانه منزل شروع شده بود، گفت: در لحظه رسیدن به محل دود فراوانی از ساختمان به سمت بیرون حرکت می‌کرد و با عملیات سرچ ماموران آتش نشانی یک بانوی سالخورده که در میان دود و آتش سعی بر اطفای آتش داشت و یک دختر ۱۲ ساله که در اتاقی خواب بود، مشاهده شد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: هر دو نفر آن‌ها با اقدام سریع آتش نشانان و رعایت تمامی موارد ایمنی، صحیح و سالم به سطح خیابان منتقل شدند و عملیات اطفاء همزمان آغاز شد.
 
نجات دو شهروند در آتش سوزی منزل مسکونی
آتشپاد دوم رضایی افزود: در این عملیات آتش نشانان با تجهیزات کامل ایمنی و اطفایی به محل آتش سوزی وارد شدند و در همان لحظات اولیه حریق را اطفاء و از سرایت آن به سایر نقاط جلوگیری کردند.

وی گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه، علت اتش سوزی نقص فنی سیم برق ماشین لباسشویی احتمال داده شده است. ما علت دقیق آتش سوزی در دست بررسی می‌باشد.
 
نجات دو شهروند در آتش سوزی منزل مسکونی

انتهای پیام//ف. ج.
 


مهار آتش سوزی منزل مسکونی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.