سرپرست کاروان بازی‌های داخل سالن آسیا تأکید کرد که محدودیت‌های مالی، روند آماده‌سازی و اعزام این کاروان به عشق‌آباد را تحت‌الشعاع قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی ایران به مسابقات داخل سالن ترکمنستان جزئیات برنامه اعزام ورزشکاران کشورمان به این مسابقات را تشریح کرد.

اصغر رحیمی در مورد تعداد ورزشکاران اعزامی به مسابقات داخل سالن ترکمنستان تصریح کرد: کاروان ایران با ۲۱۴ ورزشگاه شامل ۱۴۸ ورزشکار مرد و ۶۶ ورزشکار زن در این مسابقات شرکت می کند و رشته هایی که کشورمان در آن نماینده دارد به شرح زیر است:

شطرنج ،فوتسال ،جوجیتسو ، دوچرخه‌سواری ،شنا ،دو و میدانی ،وزنه‌برداری ،بسکتبال سه نفره ،تکواندو ،کیک بوکسینگ، بیلیارد ،بولینگ ،سوارکاری ،کشتی ،سامبو ،کوراش ،موی تای ،تنیس.

سرپرست کاروان اعزامی به ترکمنستان افزود: ورزشکاران ایران در قالب ۱۱ گروه به کشور ترکمنستان اعزام می شوند.

رحیمی خاطر نشان کرد: به دلیل مشکلاتی که در اعزام هوایی وجود دارد تعدادی از آنها را از طریق زمینی با اتوبوس راهی مشهد می کنیم و از آنجا توسط ستاد برگزاری مسابقات به عشق آباد می روند.

رحیمی در مورد اعزام زودتر از موعد ورزشکاران گفت: به دلیل اختلاف زمانی که میگه میان ایران و ترکمنستان وجود دارد هیچ کدام از فدراسیون‌ها متقاضی آن نبودند که زودتر از موعد به ترکمنستان اعزام شوند و لیست ورزشکاران اعزامی به مسابقات ترکمنستان تکمیل شده است. فدراسیون ها اسامی کامل ورزشکاران را به ستاد کاروان اعزامی ایران به ترکمنستان ارائه داده اند. 

سرپرست کاروان اعزامی ایران به ترکمنستان در مورد مشکلات مالی پیش روی این ستاد تصریح کرد: کمیته ملی المپیک در حال حاضر باید مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای بلیت های هواپیما پرداخت کند که به دلیل مشکلاتی که در بودجه وجود دارد هنوز این پرداخت انجام نشده است. 

رحیمی در پایان در مورد پیش بینی این ستاد از تعداد مدال هایی که بدست می آوریم گفت: پیش‌بینی خود در خصوص تعداد مدال هایی که توسط کاروان ما به دست می‌آید را تا پایان شهریور اعلام می‌کنیم اما باید بدانیم که  به دلیل میزبانی ترکمنستان تعدادی رشته به  این مسابقات اضافه شده است.

 

انتهای پیام/

 

مشکلات پیش روی کاروان اعزامی به مسابقات داخل سالن ترکمنستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار