جلسه ستاد بازيهاى المپيك و آسيايى با حضور وزير ورزش و جوانان و روسای كميته ملى المپيك و پارالمپيك با دستور جلسه بررسی وضع رشته هاى شركت كننده در بازيهاى داخل سالن برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  جلسه ستاد بازی های المپیک و آسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و روسای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و معاونين وزارت ورزش و جوانان با دستور جلسه بررسی وضع رشته های شرکت کننده در بازی های داخل سالن برگزار شد.

در این جلسه رئيس كميته ملى المپيك گفت: پنجمين دوره از بازيهاى داخل آسيا در تركمنستان در ٢١ رشته ورزشى برگزار مى شود و تقريبا ايران در تمامى رشته ها حضور دارد در اين دوره ٦٩ كشور آسيايي و اقيانوسيه حضور دارند.

همچنین رحيمی سرپرست كاروان اعزامى ايران به بازيهاى داخل سالن آسيا: با سى فدراسيون نشست هاى تخصصى گذاشته ايم و پيش بينى مدال آورى ما حدود يكصد مدال طلا ، نقره و برنز است كاروان ايران با ٢١٥ ورزشكار در پنجمين دوره بازيهاى داخل آسيا شركت مى كند.

وی افزود: مسابقات از ٢٦ شهريور آغاز مى شود ٥١ نفر ورزشكار زن و ١٦٤ ورزشكار مرد اعزام مى كنيم ، اولين گروه اعزامى سواركارى است و بزرگترين گروه كشتى خواهد بود.

در این جلسه توافق شد که تيم بسكتبال سه نفره دختران ايران در صورت موافقت كميته برگزارى بازيهاى داخل سالن آسيا با هماهنگى فدراسيون به تركمنستان اعزام مى شوند.

انتهای پیام/

 

برگزاری جلسه ستاد بازيهاى المپيك و آسيايى

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار