مشهد در حال حاضر نیز یکی از بهترین شهرهای اسلامی جهان است، امید دارم از بهترین پایتخت‌های کشورهای اسلامی باشد، چراکه قبل از اینکه پایتخت معنوی و فرهنگی جهان اسلام باشد، پایتخت قلب‌های مسلمین بوده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ظهر امروز نصیر عبدالمحسن در جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، با قدردانی از خدمات‎رسانی شهرداری مشهد به زائران عراقی، گفت: زائران عراقی که به مشهد می‌آیند، از خدماتی که از فرودگاه تا سایر نقاط در مشهد می‌شده، تعریف می‌کنند و این نشانگر اهتمام و سعی و تلاش مدیران شهرداری به مسئله زیارت امام رضا(ع) است.


وی، با آرزوی موفقیت برای مدیران شهری مشهد، افزود: امیدواریم در آینده شاهد پیشرفت‌های بیشتر در این خصوص باشیم.


سرکنسول عراق در ایران اظهار کرد: در تلاش هستیم از این تجربیات و برنامه‌های اجرا شده در مشهد، برای شهرهای زیارتی مانند کربلا و نجف استفاده کنیم.


عبدالمحسن با اشاره به اینکه، کسی که در مشهد ساکن است، پیشرفت و آبادانی را مشاهده کرده است، گفت: در این چهار سال شاهد پیشرفت‌های زیادی در آبادانی شهر مشهد از جمله معماری، خدمات شهری، حمل و نقل و به خصوص فضای سبز بودم، طرح زیارتی نیز قابل تقدیر است.


وی اظهار کرد: سفرهای زیادی به کشورهای اروپایی داشتم اما مدیریتی که در شهر مشهد شاهد بودم، در مقایسه با آنها کمبودی نداشت که حاصل اهتمام و برنامه‌ریزی و سعی و تلاش مدیران شهری است.


عبدالمحسن با بیان اینکه، با خدمتی که در شهرهای زیارتی عراق می‌کنیم سعی داریم سپاسگزاری کنیم، گفت: در حال حاضر نیز یکی از بهترین شهرهای اسلامی جهان است، امید دارم از بهترین پایتخت‌های کشورهای اسلامی باشد که قبل از اینکه پایتخت معنوی و فرهنگی جهان اسلام باشد، پایتخت قلب‌های مسلمین بوده است.

انتهای پیام/پ

بهترین شهر اسلامی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.