مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی از راه اندازی آژانس ویژه معلولان خبر داد.

آژانس ویژه معلولان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ عرب‌نژاد مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی استان با بیان اینکه پیش‌بینی اعتبار مناسب‌ سازی در شهرداری‌های استان صورت گرفته است گفت: آژانس ویژه معلولان با پیگیری‌های شورای شهر بیرجند تاسیس می‌شود.


وی افزود : شهرداری بیرجند در راستای حمایت حقوق جامع معلولان تاکنون 25 ایستگاه اتوبوس را در جهت استقرار معلولان مناسب‌سازی کرده است.


عرب نژاد گفت : شهرداری قاین نیز  صندلی ویژه معلولان و سالمندن را در ورودی اتوبوس‌ها انجام داده که نخستین صندلی ورودی به نزدیک درب اتوبوس در قسمت آقایان و خانم‌ها به این قشر اختصاص و جانمایی شده است.


مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به احداث اتوبانک در استان افزود: به منظور تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت و سایر شهروندان به خدمات بانکی توسط مدیران امور شعبه بانک‌ها و با همکاری شهرداری در شهرستان‌های بیرجند، قاین و طبس این موضوع پیگیری می‌شود که مکاتبات در خصوص راه‌اندازی این اتوبانک صورت گرفته است.


وی تصریح کرد: روند مناسب‌سازی شهری در استان کند و شیب واقعی ندارد که در این راستا باید سریع‌تر پیش رویم تا استان به سطح ایده‌آل خود و وضعیت مناسب برای معلولان برسد.


مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری 4 جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان به میزبانی خراسان جنوبی گفت: برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره همکاری همه ادارات در راستای مناسب‌سازی و کمک در رفع نواقص و مشکلات ضروری است.
انتهای پیام/ک

روند کند مناسب سازی در استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.