6نفر از معلولان استان خراسان جنوبی براساس تجارب قبلی و صلاحیت فردی جواز عضویت در شورهای اسلامی شهر و روستا استان را از آن خود کردند.

عرب نژاد مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت:افراد دارای معلولیت های جسمی، حرکتی و بینایی صلاحیت عضویت در شورای اسلامی شهر و روستای استان را کسب نمودند.


وی افزود : در شهرستان های زیرکوه 2 نفر، درمیان 1 نفر، بشرویه 1 نفر و طبس 2 نفر در انتخابات 29 اردیبهشت ماه سال جاری با انتخاب مردم شهر و روستای مورد نظر به عنوان عضو شورای اسلامی شهر و یا روستای محل اقامت خود انتخاب شده اند.


عرب نژاد اظهار امیدواری کرد که این افراد به عنوان نماینده قشر معلول جامعه در تصمیماتی که در شورای های اسلامی گرفته می شود بتوانند در دفاع از قانون جامع حمایت از معلولین و اجرایی نمودن بیش از پیش آن عمل کنند.


مدیر کل بهزیستی استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این اعضا در مناسب سازی فضای شهر و روستا با اتخاد مصوبات کاربردی مناسب می توانند بهزیستی را در رسیدن به اهداف خود که یکی از مهمترین آن های فراهم نمودن بستر حضور معلولان در جامعه و مناسب سازی مبلمان شهری جهت حضور این عزیزان می باشد یاری نمایند.
انتهای پیام/ک

مناسب سازی فضای شهری با کمک معلولین استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار