عباس اروئی که آقای گل مسابقات بین المللی هاکی در کرواسی است با وجود کمبود امکانات انگیزه اش کم نمی شود و دست از رقابت بر نمی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس اروئی از افتخارآفرینان هاکی مهدیشهر و استان سمنان است که سین جیم باشگاه خبرنگاران جوان استان سمنان در گفتگویی اختصاصی پای صحبت های این ورزشکار بین المللی نشسته است.
سین : خودتان را معرفی کنید.
 جیم : عباس اروئی هستم متولد 1365 و اهل مهدیشهر


سین : متاهل هستید یا مجرد و دارای چند فرزند هستید؟
متاهل هستم و دارای دو فرزند پسر.

آقای گلی که با کمبود امکانات گل کاشت
سین : در حال حاضر مشغول به چه کاری هستید ؟
جیم : اکنون در شهرداری مهدیشهر مشغول به کار هستم.


سین : ورزش هاکی رو از کی و از کجا شروع کردید؟
جیم : ورزش هاکی رو از سال 1378 و با کمک برادرانم و علاقه ای که به این رشته ورزشی داشتم شروع کردم.

آقای گلی که با کمبود امکانات گل کاشت
سین : مهدیشهر و سنگسر قطب هاکی ایرانه و برای پیشرفتش هم اکنون در هیئت چه مشکلاتی دارید ؟
جیم : مهدیشهر در رشته هاکی ورزش اول استان سمنان است و استعداد های زیادی در این رشته در این شهرستان وجود دارد و شهرستان مهدیشهر بازیکنان ملی پوش زیادی در تمام رده سنی تحویل کشور داده است که از مهمترین مشکلات این ورزش نداشتن اسپانسر است.


سین : رقابت های بین المللی هاکی که آقای گل شدید در چه سالی و در کدام کشور بود ؟
جیم : مسابقات بین المللی هاکی که در بهمن ماه 95 در کشور کرواسی برگزار شد من توانستم با 18 گل به عنوان آقای گل این رقابت ها معرفی شوم.

آقای گلی که با کمبود امکانات گل کاشت
سین : چند ساله عضو تیم ملی هاکی هستید؟
جیم : از سال 83 به عضویت تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران درآمده ام.


سین : وضعیت تیم ملی هاکی ایران رو چطور می بینی؟
جیم : وضعی تیم ملی هاکی خوب است و با توجه به این که یک کادر فنی خوب این تیم را ادراه می کند این تیم آینده درخشانی را دارد.


سین : به نظر شما فدراسیون هاکی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند ؟
جیم : مشکلات در تمام رشته های ورزشی وجود دارد و من به نوبه ی خود از رئیس و دبیر فدراسیون هاکی تشکر ویژه می کنم که با زحمات خود تلاش زیادی را برای موفقیت تیم هاکی انجام داده اند.

آقای گلی که با کمبود امکانات گل کاشت
سین : روزانه چقدر تمرین می کنید؟
هر هفته سه جلسه و به صورت سه ساعته در سالن ورزشی ولایت مهدیشهر تمرینات خود را پیگیری میکنم.


سین : آیا تاکنون مدال های قهرمانی خود را اهدا کردید ؟
جیم : من برای ابراز همدردی با مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی در سال 91 دومدال طلای آسیایی خود را به زلزله زدگان این منطقه اهدا کردم.

آقای گلی که با کمبود امکانات گل کاشت
سین : چه مقام هایی تاکنون کسب کرده اید؟
جیم : بنده مقام های قهرمانی زیادی دارم که مهمترین آنها شامل : 1- قهرمانی تیم ملی در تورنومنت روسیه در سال 1393   2- مقام چهارم در جام جهانی 2015 آلمان 3- مقام قهرمانی آسیا 2015 در کشور قزاقستان 4- مقام قهرمانی تورنومنت بین المللی کرواسی در سال 1395 4- قهرمانی در مسابقات آسیایی قطر و راهیابی به جام جهانی 2018 مونیخ آلمان 5- قهرمان تیم ملی در بازی های آسیایی مالزی و راهیابی به جام جهانی 2011 لهستان 6- کسب گواهی مربی گری در سال 1385 در همدان 7- آقای گل نوجوانان در سال 1381 در کرمانشاه 8- مقام سوم المپیاد ایرانیان در سال 1387 در رشته مربی گری 9- قهرمان تیم ملی بزرگسالان در سال 1383 در جمهوری آذربایجان 10- قهرمان زیر 21 سال در رشته مربی گری در سال1392

آقای گلی که با کمبود امکانات گل کاشت
سین : از مسئولین استانی چه انتظاراتی داری ؟
جیم : با توجه به این که مهدیشهر قطب هاکی ایران است از مسئولین استانی انتظار داریم تا اسپانسری برای این رشته پیدا کنند تا مشکلا مالی این رشته برطرف شود.
آقای گلی که با کمبود امکانات گل کاشت

سین : حرف آخر.
جیم : در پایان تشکر دارم از مسئولین و مربیان محترم که در جهت پیشرفت این رشته ورزشی کمک کردند و تشکر ویژه را از شورای اسلامی وشهردار و فرماندار و تمام مردم خون گرم مهدیشهر دارم که همیشه یاور ما بودند تا بتوانیم کاری کنیم نام ایران و مهدیشهر در جهان زبانزد باشد.


با توجه به این که هاکی رشته پر هزینه ای است ولی با کمک رئیس هیئت هاکی توانستیم حرف اول را در کشور بزنیم و من به نوبه خود به داشتن چنین افرادی افتخار می کنم که با تمام وجود برای ورزش هاکی زحمت می کشند و انشالله بتوانیم با قهرمانی خودمان جوابگوی زحمات تمام مسئولین باشیم.

آقای گلی که با کمبود امکانات گل کاشت

انتهای پیام / ز

سین جین از عطیه زیاری

ورزشکار مهدیشهری از مشکلاتش برای ما می گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار