معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: پوشش و سقف کامل سالن 6 هزار نفری سنندج تا آذرماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد عباسی معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور دیروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان کردستان که با هدف بررسی وضعیت سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج صورت گرفت، گفت: استان کردستان با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای خوب ورزشی متاسفانه از داشتن یک سالن اصلی مسابقات ورزشی محروم است.

 وی با بیان اینکه اتمام و بهره‌برداری از سالن ورزشی 6 هزار نفری در مرکز استان مطالبه به حق مردم این دیار به ویژه ورزشکاران توانمند کردستان است، بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، پوشش و سقف کامل این پروژه را تا آذرماه امسال به پایان خواهیم رساند.

عباسی به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: با تلاش دولت و مسوولان ورزش استان کردستان در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر این پروژه را به سرانجام برسانیم.

 مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این دیدارگفت: با توجه به پیگیری که مسوولان ارشد و دستگاه ورزش استان انجام داده‌ است ورزشگاه 6 هزار نفری 22 گولان سنندج تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی امروز استان کردستان نداشتن سالن ورزشی برای برگزاری مسابقات مهم کشوری و بین‌المللی است.

انتهای پیام/ م ح

مهمترین دغدغه ورزش کردستان نبود سالن ورزشی مناسب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.